Införskaffat!


Bild

"Att älska som en porrstjärna, en sedelärande berättelse."
Jenna Jameson's självbiografi som skrivits med hjälp av Neil strauss (som för övrigt skrivit min favoritbok "The dirt") Har hunnit läsa 10 kapitel och är eld och lågor över att jag glömde boken hos Martin förut... Boken är beroendeframkallande... Precis som The dirt... Den där Neil Strauss... Han kan han! Sen älskar jag biografier så det kan ju inte bli mer rätt.
Hur som helst, för er som inte vet så är Jenna Jameson en av de största porrskådisarna genom tiderna.
En recension kommer så fort jag läst klart boken.

Kommentar från: Sassy

Åh, jag älskar the Dirt! Dessa rockmyter...Måste läsa Jamesons biografi nån gång.

2007-09-15 @ 00:11:53
http://eurotrash.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: