Galen vecka!

Det har minst sagt varit en galen vecka för min del...
Den började ganska stillsamt iofs, men det kom att ändras då Alexandra ringde mig på onsdagen, och frågade om jag ville vara med i Make up store's smink/modevisning som de skulle ha i samband med deras 1års jubileum i Karlstad.
Jag "tackade ja" och på torsdagen bar det av. Vi sminkades och fick träna med en koreograf då det inte var vanlig catwalkwalk som skulle utövas utan mer som ett skådespel. I vilket fall för min grupp då vi hade temat spy, (spy som i engelska för spion, inte det andra) på vår sminkning. Vi skulle smyga fram som om vi gick genom laserstrålar och vara lite spioniga... Sminkningen var cool, kläderna var speciella... var inte så mycket till kläder egentligen. Jag hade på mig ett par sammetstights och en glittrig BH plus en gördel typ. Just det, vi hade även rånarluvor på oss! Och megalånga lösögonfransar...

   
Backstage 1


Och nu till backstage 2.
Vi var på nöjes igår, jag, Malin, Louise, Stina och Emma. Crashdïet spelade.
Jag och Malin stack direkt till rockbaren för att få plats längst fram vid scenen.
Fan vad bra de var! Sjukt bra låtar och sjukt bra scenspråk... mäktigt som fan på den lilla scenen. Efter spelningen så mötte jag och Malin trummisen och vi skålade med honom, då bjöd han in oss backstage. Där inne satt resten av bandet, roddare, managern och en fotograf. Precis som man alltid föreställt sig var det... den dubbla kylen var full av öl, vin och sprit. Rummet var inrett med massa skinnfotöljer och där satt grabbarna med fötterna på bordet.
När klockan var halv tre så var det dags att bege sig vidare då nöjes stängde. Efter det drog vi vidare till en kille på efterfest och kom hem vid kl 5.

Dum som jag är så hade jag inte med mig min mobil så jag kunde inte ta några kort, dock tog malin ett kort med sin mobil så jag ska lägga upp det så fort hon lagt upp det!
Tack för en härlig kväll killar! :D



Bild


Ps. Jag har en ny crush, Crashdïets gitarrist Martin Sweet. ds.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: