Dagen så här långt...

Staden förut.
Träffade Madelene, Therese, Jenny, Therese Falkman, Mia, Anna  :D och Malin på stan... Kul o träffa så många på en och samma dag! :) Hur som helst, köpte en klänning på Gina tricot, den hade kostat 300:- eller något och var nedsatt till 49:- så jag köpte den.. ska sy in och upp den lite sen tror jag att det blir fett snygg ;) Lägger upp bild på den senare.
Provade även den där underbara vita/guldigamönstrade bikinin som de har på Gina tricot... den satt inte alls bra :/ så nu måste jag leta upp en ny bikini att förälska mig i...
Köpte även en saltvattensspray... så i sommar blir det beachhår för hela slanten!
Lunchade på kebabhouse... tog en pasta frutti di mare. Helt okej om det inte varit för att räkorna och musslorna varit dåligt rensade.

Tjipp!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: