Carolina 20 år

Ja, idag fyller jag 20 år! Galet.. känner mig lite smågammal faktiskt!
Nu blir det till att städa klart...
Ja just det, av familjen fick jag presentkort på en hudvårdssalong, pengar och blommor!
Återkommer med resten av dagen ikväll eller imorgon!

Kramisbananis


image425
Bild

Kommentar från: Stina

Grattis babygirl !

2007-05-22 @ 11:39:04
http://www.stun.blogg.se
Kommentar från: kornelia

Grattis så mycket Carro! råkade låsa min egen mobil i morse, klövig som jag är!åh! så jag kan inte gratta dig via SMS! men hoppas det går bra endå! =) Sorry om jag inte kom i lördags, hade fullt upp! med o åka ner till en kurs igen! Men hoppas vi kan ses snart till sommaren! Ta hand om dig! Sarolina blir stor, har du sprunnigt in till naka män på sistone? =D puss Kornelia

2007-05-22 @ 15:34:46
Kommentar från: Mathilda

Grattis!

Kommentar från: Melvinalicia

Nice site... Very cool design! Useful information. Go on! Good Site

2008-09-29 @ 14:54:25
http://melvinalicia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: