Väska



Var som sagt en sväng till den lokala second hand butiken (ja jag bor i en liten håla som endast har 1-2 second hand butiker)
Fanns inte så mycket denna gång... hittade ändå en väska som jag såhär i efterhand inte vet varför jag köpte... kanske för att den kostade 20:- och kanske kommer att användas? Hur som haver så älskade jag färgen. Den ser lite väl rosa ut här... den är mer brunröd i verkligheten. Blir säkert en bra avbrytande kontrast till något plagg här framöver.

Snart är det Vänner och Oprah, SAMTIDIGT. Oh my... blir nog vänner dock... verkade inte vara ett speciellt intressant Oprah. Dessutom så går det ju i repris imorgon... vänner med... gud nu blev det rörigt :D



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: