Utmanad.

Bäst att anta utmaningen då ;)

Höger- eller vänsterhänt: Höger.

Humör just nu: Belåten.

Favoritgodis: Lakrits

Är det nåt du absolut inte äter: Inte i matväg...

Kläder just nu: Gråa mjukisbyxor och en vit snobben sweatshirt från HM.

Musik just nu: Mötley Crüe - dont go away mad

Vad sa du senast: "-Hej hej!" till Caroline i tlfn.

Om du var tvungen att leva i en annan tidsepok, vilken skulle du välja då: Upplysningen.

Sommarplaner: Leva ett jetset liv, kanske jobba lite. ;)

Fisk eller badkruka: Badkruka tror jag, vet ej varför för jag älskar att bada när jag väl är i...

Längd och vikt: 173cm 57kg.

Hur många kuddar sover du med: En.

Favoritväder: Varmt och soligt.

Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med: Ipoden, Martin, solskyddsfaktor.

Spelar du nåt instrument: Gitarr.

Morgon- eller nattmänniska: Natt.

Sparare eller slösare: Sparare.

Vem är viktigast för dig: Martin.

Bästa film: Almost famous.

Tror på liv på andra planeter: Ja.

Kommer du ihåg din första kärlek: Haha ja.

Älskar du henne/honom fortfarande: Nej.

Har du några homosexuella vänner: Yes.

Tror du på mirakel: Nej.

Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: Ja.

Ser du dig själv som tolerant mot andra: Relativt.

Ser du på kärleken som ett misstag: Verkligen inte.

Hur många barn vill du ha när du blir stor: 2-3.

Bio eller promenad: Bio, blir dock oftast promenad.

Är du kittlig: Skapligt.

Snarkar du: Nej.

Stjärntecken: Tvilling.

Rädd för insekter? Mja, är rädd för spindlar, men spindlar är ju "djur"

Äckligaste insekten: Flugor.

Största svaghet: Rock n roll med allt vad det innebär. Eller mat...

Det här är jag bra på:  Vara mig själv. Tycker att det är en jävligt lam fras men den är rätt relevant ändå... (kommer inte på något annat ändå) :D

Bästa bok: The dirt.

Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja: Flyga såklart!!!

Vad vill du jobba som: Butiksägare.

Chips, morötter eller godis: CHIPS.

Pizza eller hamburgare: Hamburgare.

Skriver du dagbok: Bloggar?

Har du nån flickvän/pojkvän: Martin.

Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Var nånstans: Är redan piercad. Tatuering får vi se... är väldigt sträng med sånt.

Stökigt eller välstädat: Välstädat, dock så är mitt rum oftast stökigt.

Gungar du på stolen: Väger ibland...

Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump: Har höjdskräck... men kanske!

Vilken hand håller du gaffeln i: Vänster.

Hur är din drömtjej/kille: Rolig, intelligent och snygg. Är jävligt kräsen men orkar inte skriva alla egenskaper som min drömkille ska ha... räcker med de tre stora.

Hur många syskon har du: 4.

Vad är du mest rädd för: Att misslyckas.

Är du rädd för blod: Nej, men jag tycker att det är rätt otrevligt.

Saltar du på maten: Försöker att inte göra det men det beror på vad det är för mat.

Gillar du att sjunga: Uh ja!

Vilket gymnasieprogram går/gick du och varför: Jag gick samhäll med journalistisk inriktning. Varför vet jag inte.

Anser du att du är stark:
Psykiskt eller Fysiskt?

Brukar du sola: Ja, men hatar när det blir för varmt :D

Vad gör du om du får hicka: Tänker att nu ska jag hicka en gång till... så brukar det sluta.

Röker du: Nej.

Snusar du? Snusläpp: Nej.

Använder du knark, d.v.s. även koffein & alkohol är ens sorts av drog: Berusar mig med alkohol då och då.

Kaffe, te eller inget: Thé!

Har du en besatthet: Mja, tror inte det... eller skulle i sådant fall vara att jag är besatt av att allting alltid ska vara perfekt. Är en perfektionist... är rädd för att jag kommer bli som Bree i Desperate Housewifes när jag blir äldre.
Är helt enkelt besatt av perfektion.

Kommentar från: Sofia

va kul att du gjorde den:-) har du piercing i naveln? isåf, ont? själv funderingar kring att ta där! kram, go natt:)

2007-03-18 @ 23:38:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: