utmanad igen

Bästa köpet: Min Boomerang dunjacka. Eller min svarta klänning från Åhlens.

Roligaste festen: Jockes klassfest i 2an (gymnasiet.)

Vårens låt:
Tuff one... finns för många.

Roligaste resemålet: Rhodos.

Bästa bio: Sagan om ringen triologin.

Vårens foto: Ingen aning.

Vårens flirt: Jadu, får väl bli gamla hederliga Martin det :P

Bästa dagen:
Fredag.

Jag har lärt mig: En hel del genom åren...

Frisyren: Tjejen på thesartorialist.blogspot.com

Väskan: Chlóe Edith

Plagget: Korta klänningar eller långa tshirts.

Musiken: Rock.

Vårläsning: The dirt.

Beautyprodukten: Lumenes cremer.

Smycket: Mitt jordgubbshalsband.

Te/kaffesort: Liptons green orient (eller något sånt...)

Skorna: Mina nya satinskor eller Chlóe paddington flatsen som jag fortfarande bara kan drömma om.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: