Tisdag

Idag kom det en kille och hämtade upp min ipod. Hoppas att det blir väl nu... kändes jävligt mysko för man fick inte stänga paketet (av juridiska skäl) då upphämtaren måste kontrollera att varan i fråga ligger i paketet... så jag hade inte stängt paketet och frågade om han ville titta. Han tittade och sa att det såg bra ut. Sen gick han, utan att stänga paketet. Jag bara: "-Men du, får jag inget kvitto på att du har hämtat den?"
"-Du har fått ett papper med i ditt paket," svarar han. Jaha men jag vill ju ha ett på att du har hämtat det?
Då skrev han på faktura lappen (vilket jag antar var meningen från början då det fanns en ruta för det.) Så säger jag: "-jag kanske ska stänga (tejpa igen) paketet nu när du har kollat? "-Ja visst" svarar han då... så gjorde jag det sen stack han med paketet och adresslappen, utan att jag hade satt på adresslappen (eftersom jag sa att jag inte visste vart den skulle sitta.)

SÅ jag undrar jag.. detta känns lite mysko... Men har ju hans underskrift så vi får se vad som händer...

Nu ringde precis Caroline, dags för promenad!

Tjipp


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: