Skor

Tänkte lägga upp lite bilder på mina skor... efter att ha fotat de par jag faktiskt använder så slog det mig att jag har relativt få skor.
Många par om man jämför med barnen i afrika... men få par om man jämför med vad jag trodde att jag hade ;)
(Ursäkta att jag inte gjort rent skorna ;)

Stövlar:


Bruna skinnstövlar från La redoute.


Mullvadsfärgade moccastövlar från La redoute.

Vinterskor:


Vita skor från Myrorna.


Svarta moccaskor från Bergqvist skor.

Pumps:


Bruna pumps i skinn från La redoute.


Svarta pumps i skinnimitation från Skopunkten.

Gymnastikskor:


Bruna Nikeskor från La redoute.


Svarta converse från La redoute.

Sandaletter:


Guldsandaletter från La redoute.

Skor:


Svarta vagabond i skinn från FN.


Vita Vagabond i skinn från Sthlm någon stans...


Svarta Vagabond från Åhlens.


Mullvadsfärgade satinskor från Wedins.

Till mitt försvar så vill jag säga att jag har... kanske 10 par till skor som jag inte använder. En massa 90-00-tals skor som inte är häftiga utan riktigt töntiga.. typ svarta spetsiga stövlar, läskiga platåsandaler osv. 
Kanske lägger upp dem någon annan dag ;)



Till salu:


Svarta pums/sandaletter från Dinsko i sammet (strl 40), kostade 340:- Säljes för 150:- (Aldrig använda.)
Säljes just därför... jag använder dem inte. Tar bara upp plats.


Bruna Pumps från Dinsko i skinnimitation strl 40, (väldigt liten i storleken så funkar säkert även som en 39.) Använda en gång, (studenten.) Kostade 380:- Säljes för 150:-
Säljes på grund av att de är för små.



Kommentar från: Caroline

body {
margin: 0px;
padding:0px;
background: #FFFFFF url(HÄR SKA BILDENS ADRESS IN..KOLLA EGENSKAPER OCH KLISTRA IN ADRESSEN, Glöm inte att du måste ladda upp bilden också i bloggen)
}

2007-03-21 @ 14:13:39
http://ciline.blogg.se
Kommentar från: Malin

Använder du converse skor?

2007-03-21 @ 14:31:36
http://www.malinlu.blogg.se
Kommentar från: Sofia

Måste säga att de " Svarta vagabond i skinn från FN. "

Är hur snygga som helst. Men vad är "FN" för ngt. Trög just nu. Hihih! Har du lätt för att gå i högklackade skor? Ja menar, så många man ser som knäar med högklackat. Själv äger jag inte ett par högklackade..(ännu) =)

2007-03-21 @ 17:30:13
Kommentar från: Carolina

Sofia: Tack visst är de? Trots att de är spetsiga framtill så är de ändå snygga! ;)
FN= Foot News, men de är nog 2 år gamla så de finns nog inte kvar. Folk som knäar är det värsta jag vet! galet fult! dock måste jag säga att jag inte är någon naturbegåvning när det kommer till att gå i klackar.. jag knäar inte men får lätt dålig hållning då jag blir så lång i klackar, (runt 1.80) men jag kompenserar detta då genom att sträcka på mig ;)
Åh har du inga klackar än? Då borde du införskaffa dig ett par... man känner sig så fab! :)

2007-03-21 @ 20:31:36
http://carolinamagnusson.blogg.se
Kommentar från: sofia

Ja dom är super snygga! Liknande sånna vill ja ha. Och som du säger de är snygga fast det är spetsiga framtill. Dock brukar ja inte gilla när det är spetsiga men just de där va super snygga!
hehe okej. ja jag får väl införskaffa mig ett par och träna lite i här hemma. jag är 160 cm så ja är inte så lång:P

2007-03-22 @ 15:28:19
Kommentar från: Carolina

Sofia: Okej men kolla efter dem då.. har sett ett par liknande inne på Bergqvist skor tror jag.. Vagabond gör ju ofta nyare varianter på sina skor, om du förstår vad jag menar... De typ, gör en likadan sko fast de byter ut ett spänne till ett annat osv.. så håll utkik! Kramis!

2007-03-22 @ 16:59:35
http://carolinamagnusson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: