Ready to go

Såg på Clueless förut. De hade någon form av skoldans typ... så dök en låt upp i bakgrunden som jag älskade när jag var mindre men hade ingen aning om vilka det var. Nu efter att ha sökt lite så hittade jag den.

Ready to go - Republica

Lovar att ni känner igen den när refrängen kommer :D
Så sjukt bra, nostalgi! ;D

Kommentar från: Sofia

Bra den där låten. Haha! Clueless är riktigt bra de! Har du sett själva filmen? :P

2007-03-20 @ 14:34:41
Kommentar från: Anonym

jag gillar alltid blonda! Grrrr..akta dig!

2007-03-20 @ 18:08:49
Kommentar från: Carolina

Sofia: Yes har sett den 2 ggr tror ja :D älskar den med!
Vad gammal är du förresten? filmen är ju rätt gammal :P

2007-03-20 @ 18:40:40
http://carolinamagnusson.blogg.se
Kommentar från: Stina

Fan vad snygg du blev i håret girlie ! Och klaga inte på mitt bloggande, har varit i en oinspirerande svacka men nu är jag igång och har ägnat kvällen åt att skriva inte ett, inte två, utan fem ! inlägg. Och det blir mer imorgon, med en dagens som kommer rocka på morgonen ! Så det så. Annas vintage på torsdag då. Känns som jag skriver värsta brevet haha ! Puss och klem

2007-03-20 @ 20:09:56
http://www.stun.blogg.se
Kommentar från: Stina

Haha, nu har jag mialat bilder på dig till MIKAs !

2007-03-20 @ 20:35:47
http://www.stun.blogg.se
Kommentar från: Sofia

Jag blir 18 i år! Hehe. Hur gammal är du själv? Släng upp bilder på dig. Tanke på va Stina skrev, nyfiken...hi hi blonderat håret? eller vad har du gjort?:)

2007-03-20 @ 20:47:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: