Piercing

Sofia om Utmanad.

va kul att du gjorde den:-) har du piercing i naveln? isåf, ont? själv funderingar kring att ta där! kram, go natt:)

Jepp, piercade naveln för några år sedan... gjorde galet ont men det gick över väldigt fort så man hann knappt känna det ändå. Eller jo... det gör man, är ju en ganska bra bit hud som blir "piercad."
Men återigen så går det över ganska fort... man fick även nån sorts adrenalinkick efteråt, det var kul.
Sen är man öm ganska många dar eferåt. Har för mig att läketiden är runt 2-3 månader så då gäller det ju att man sköter piercingen och tvättar den jätte noga. Det för också ont, men vill man vara fin så får man lida pin!

Piercing i naveln är en kul grej... men hade jag inte gjort någon när jag var 16 så vette katten om jag gjort det idag. Ångrar inte att jag gjorde den men känner att jag börjar bli lite för gammal :D



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: