Kommentar som inte syns i "kommentarer" så jag svarar här ;P

sofia om Ge mig!

håller med dig precis:) vad du handlar om dagarna. hur har du råd med det egentligen om du är arbetslös?:-)

Ja det har blivit en hel del handling den senaste tiden... :D Och mer lär det bli.. ska in till stan imorgon och hitta ett par jeans och en BH.
Fick ju 20% rabatt på ett par valfria byxor samt ett underklädesplagg på HM så det ska jag försöka att utnyttja.
Funderar på de här jeansen och den här BH'n.

För att svara på frågan hur jag har råd
... jadu, jag har väl inte råd egentligen... eller jo det har jag.
Grejen är den att jag har sparat en hel del pengar som jag nu lever på... borde egentligen fortsätta att spara dem men har ett annat sparkonto så vi får se.
Sen får vi ju inte glömma att jag på senare tid har börjat shoppa mycket second hand, och att jag älskar HM! :)
Dyrare saker köper jag inte så ofta... skulle vara jackor, solglasögon och skor i sådant fall men det är ju grejer som håller, och i de flesta fall kan användas mer än en säsong!
Dyra saker som man använder ofta blir ju (i regel) billigare än ett billigt plagg som man använder sällan.
PPA, (pris per användning) är ett begrepp som jag på senare tid levt efter.


Kommentar från: Anonym

Okej ;) där kom det alltså fram.. själv köper ja för dyrt att ja inte har råd med mycket. dumt nog. men som tur har man päronen som hittills betalar allting:) så det är fine! men när ja flyttar hemifrån blir det andra bullar, då ska ja stå för allt själv.. hehe:) händer i helgen da?:) planer? //sofia

2007-03-28 @ 22:08:49
Kommentar från: Carolina

Haha precis så är det... njuter medan jag fortfarande bor hemma! :D
I helgen blir det nog nöjes tror jag... eller ankan. Hoppas på utgång iaf! Vad ska du hitta på? :)

2007-03-28 @ 22:53:51
http://carolinamagnusson.blogg.se
Kommentar från: Stina

Fan vilket kap den där koftan var ! Grymt snygg. Jag blir lite avundsjuk. Måste åka till gengåvan någon dag ju. Ja håret blev bra, mycket bättre än jag trodde och inte så kort som jag förväntade mig. Men jag saknar det !

2007-03-29 @ 09:54:19
http://www.stun.blogg.se
Kommentar från: sofia

okej vad kul. ankan vad gör man där da? aldrig hört faktiskt:P ja ska rida och sånt=)

2007-03-29 @ 21:26:30
Kommentar från: Carolina

Glada ankan... nattklubb som ligger bredvid harrys. Man dansar och berusar sig ;D Åh rida, tusan vad kul! inte gjort på 7-8 år el nått :D har du egen häst?

2007-03-29 @ 21:48:53
http://carolinamagnusson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: