Klipp

Jag måste klippa mig! Mitt hår börjar bli galet slitet.. har inte klippt det sen i slutet av december, den 30 för att vara exakt!

Saknar som bekant mitt gamla hår, och det lär jag ju inte få tillbaka genom en klippning då det var så mycket längre tidigare... men vill ha typ som jag hade då.

Funderar starkt på Nicole Richies klipp, fast lite kortare då.. men luggen tänkte jag på. Galet snyggt!

Kommentar från: Anonym

Lugg är skitsnyggt! Ännu inte vågat mig på! Men hade alltid det som barn;-p
Testa dig på det..du skulle garanterat passa!!!!//sofia

2007-03-23 @ 18:43:12
Kommentar från: Carolina

Haha ja, vem hade inte "tvruta" som barn.. usch hemska tider! Men gillar som sagt hennes hippieinspirerade hår.. kanske skulle våga ändå. Det växer ju faktiskt ut! :)

2007-03-23 @ 18:49:05
http://carolinamagnusson.blogg.se
Kommentar från: Anonym

klart det växer ut;) gör ett försök och inspirera mig;) ///sofia

2007-03-23 @ 19:38:46
Kommentar från: Carolina

Sofia: Haha ja jag ska tänka på det ;D återkommer med besked!

2007-03-23 @ 19:57:35
http://carolinamagnusson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: