hoho

Gårdagen (kvällen) började rätt dåligt men slutade med fanan på topp. Nöjes var helt underbart som vanligt!
Jag och malin gick från BK till Sibylla till Mcdonalds för att hitta den kortaste kön.. Det blev tillslut Mcdonalds och efter ungefär en timma så var vi mätta och belåtna.
Medan vi satt och åt så är det en kille vid bordet bakom oss som lägger av världens rap. Spontana sådana är helt klart okej, men man sitter inte på en "restaurang" och laddar som fan för att sedan lägga av världens största rap, USCH. Så jag tittar på honom och malin vänder sig långsamt om och blänger på honom... Killen tittar upp och säger till sin kompis:
"- Oj vilken blick jag fick..."
Malin vänder sig mot mig och säger (om killen):
"- Har du växt upp hos vargar eller?"
Det var nog det roligaste jag hört på länge... :D bör tilläggas att klockan var kvart över tre när detta skedde.. då är ju allt faktiskt lite roligare än i vanligt fall.. men åt detta skrattar jag fortfarande. Lär bli en fras jag kommer till att använda framöver.
Gick sedan hem till stina och sov.
Ännu en hektiskt utekväll har passarat!

Kommentar från: Malin

Växte du upp med vargar eller? :p haha!

2007-03-12 @ 16:06:50
http://www.malinlu.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: