Fredag

Idag har jag: Städat, sett på tv, vart in till stan en snabbis och vart ute och gått. Hunnit med en del faktiskt.. är sådär smått nöjd faktiskt.
Bättre blev det när pappa kom hem från fiskbilen med rökt lax, (min absoluta favorit) färska räkor och "lyxsallad" med kräftstjärtar, räkor, krabba osv... helt underbart!
Bäst blir det när mamma nu står och tillagar kyckling med pitabröd. Grillad kycklingfile i bitar med taco tillbehör (grönsaker osv) vitlökscreme fraich och pitabröd. Ännu en favorit!

I kväll så ska jag se på så ska det låta, äta mina dillchips (OLW's riktiga, inga less fat här inte!) och äta mitt godis som jag inhandlade på stan. Är ingen smågodis person egentligen... men antar att barnet i mig får små utlopp då och då... tycker att det är riktigt mysigt att köpa en godispåse till helgen och stoppa i mig.
Efter så ska det låta så är det Criminal Minds. Tycker att han som spelar Spencer Reid är lite småsöt, Matthew Gray Gubler heter han visst. Sådär små töntig men ack så söt... vågar mig nog på att säga att han är snygg tom :D
Jaja hur som helst så är Criminal minds sjukt bra!

Tack för mig, hej!

Kommentar från: Anonym

om en annan nånsin hunnit med så mycket på en dag. känner mig som en dataneard. kollar in din blogg 4 ggr om dan om inte mer:P hehe
men idag vill jag bara slappa imorn ska ja däremot ut. hade fint:P kram sofia

2007-03-23 @ 22:29:36
Kommentar från: Carolina

Sofia: Haha anledningen till att jag hinner med så mycket är för att jag är arbetslös! Önskar nästan att jag hade mindre tid ibland :D
Ha en trevlig helg!

2007-03-24 @ 10:25:32
http://carolinamagnusson.blogg.se
Kommentar från: Anonym

ja det är klart. har skolan att tänka på ja. usch. men snart är det över också :P ha en trevlig helg!

2007-03-24 @ 12:07:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: