Ebba, my mate!


                                            

Såg via Stinas blogg att Ebba Von Sydow slutar som chefsredaktör för VR. Kollade sedan in VR's hemsida och det stämmer tydligen (inte för att stina är en big liar men jag har totalt missat detta).
Attans, som så få många andra så älskar jag Ebba, visst hon kan vara rätt ego ibland men det gör inget, eftersom att jag gillar henne!
Jag tycker inte heller att hon nödvändigtvis är sveriges bäst klädda, men jag gillar att hon är en sådan stilkamelont samt att hon är så driven.
Började prenumerera på VR för ca ett år sedan och har varit helnöjd med tidningen för det mesta... får se hur de klarar sig utan ebba nu då. Jag väntar med spänning!

Känner att det börjar dra iväg nu.. Jag blir så osammanhängande när jag är irriterad :D 
Men vad jag vill ha sagt är det att jag tycker att det är tråkigt att Ebba lämnar VR.

Over n out!


Kommentar från: Stina

Usch ! Du har sjunkit i mina ögon nu carro ! Älskar ebba, ärligt, hon är ju så hemsk.

2007-03-30 @ 19:27:08
http://www.stun.blogg.se
Kommentar från: Anonym

jag gillar henne INTE! tycker varken om henne eller sofi fahrman..men sofi är fan så mkt bättre än ebba:) tur att alla är olika med olika åsikter..kram sofia:P

2007-03-31 @ 16:24:40
Kommentar från: Carolina

Sofia: Haha ja det är tur att alla inte tycker lika hela tiden, galet tråkigt det vore!
Dock måste jag säga att jag inte kan jämföra Sofi och Ebba med varandra (som alla andra gör :P) de är så olika! Ebba är mer om sig själv, sina kläder osv... medan Sofi helt enkelt tipsar om det senaste. Gillar dem båda, men som sagt, skönt att man får tycka olika om man vill! ;)

2007-03-31 @ 18:25:39
http://carolinamagnusson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: