Dagens godsaker...

Var på stan förut med Caroline och shoppade och åt lite... åt en ceasarsallad på Vilmas medan Caroline tog en skaldjurspasta med vitlök och saffran. Fick världens godaste bröd till... ett bröd som man tydligen kan köpa på konsum så det kommer jag att göra i fortsättningen!
Min ceasarsallad var för övrigt den godaste jag ätit... var helt såld på Veros ceasarsallad förut, men denna slog den med hästlängder... Det enda man kan klaga på var storleken - i minsta laget. Men som sagt helt underbar smak och trevlig personal så Vilmas blir igen!


Min (påbörjade) ceasar!

Annars så köpte jag en burk silica plus för hår hud och naglar... har knaprat det nu i nån månad och måste säga att jag märker reslutat på håret... har växt väldigt fort! :) Så fort att jag tom bokade klipptid. Kl 14.45 imorgon blir det några cm kortare (ska bara toppa håret) och ev Nicole Richie lugg.
Köpte även en BH. Sen blev det en sväng ut till Expert för inlämning av IPoden..

Väl hemkommen så blev det promenad med Caroline, gick i 1.5 tim eller nått... sen åt jag och gick en promenad igen... väldigt aktiv idag!
Kom hem och fick efterätt, Gino. Blandad frukt och bär med riven vit choklad över - in i ugnen och serveras med glass.


Gino (även den påbörjad.)

Nu ska jag se på insider. Tjo!

Kommentar från: Stina

Åh, gino ! Det älskar jag :D

2007-03-30 @ 13:00:42
http://www.stun.blogg.se
Kommentar från: Stina

Åh, gino ! Det älskar jag :D

2007-03-30 @ 13:00:46
http://www.stun.blogg.se
Kommentar från: sofia

åh va gott de såg ut :P härligt väder det är hela tiden ;)

2007-03-30 @ 16:56:08
Kommentar från: Carolina

Tjejer: :)

2007-03-30 @ 17:06:54
http://carolinamagnusson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: