Clueless

Jag bara älskar Clueless, både filmen och tvserien.
Kanal fem visar tvserien kl 13.45 på vardagar... och jag måste säga att detta (ändå rätt kassa) program förgyller min vardag. Älskar alla tre tjejkaraktärerna: Cher, Dionne och Amber.
Stacey Dash som spelar Dionne är så otroligt vacker... hon är född -66 vilket innebär att hon var 30 år när Clueless spelades in... dessutom så hade hon en unge på 6 år. Inga fel så, men hon ser så ung ut... Rachel Blanchard som spelar Cher är tio år yngre än Stacey men det märks inte.
Anledningen till att jag älskar detta program är som sagt karaktärerna... 90tals modet, (galet hur man såg ut :D ) sen att det utspelar sig i en highschool miljö där man får följa bratsen.
Underbart koncept!


Stacey Dash
image192
Bild: http://www.myvideostore.com/images/content/people/pics/stacey_dash.jpg

Kommentar från: Tristanelin

Hm... This is really fresh idea of the design of the site! I seldom met such in Internet... Good Work!

2008-11-03 @ 11:01:10
http://tristanelin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: