Body

Nu låter ja kanske helt borta i modevärlden. och försöker förklara. men äger du något klädesplagg som ser ut som en baddräkt men i själva verket ett vanligt klädesplagg?
vet du vad jag menar? hehe okej. men undrar bara om du har något sådant och kan tipsa om hur man anvädner det. kram sofia :P

Svar:
Åh jag antar att det är en body (hittade ingen bättre bild) du syftar på..!? Det är sjukt snyggt och väldigt "trendigt" (avskyr det ordet, men kommer inte på något annat) just nu.
      Införskaffade mig en från lindex i vintras men lämnade tillbaka den då det blev väldigt balett över den.. (den hade långa ärmar) Men en body utan ärmar är jag på jakt efter en sån som Scarlett Johansson har. Jag skulle bära den precis som hon gör på bilden, till ett par jeans med hög midja!
     Sen funkar ju bodyn såklart till det mesta speciellt om man vill ha en sofistikerad look, då bodyn ser ut som en tröja eller ett linne som är instoppat.

Kommentar från: Anonym

okej okej! thanks! har aldrig sett med ärmar, utan bara som vanliga baddräkten kan man säga. de finns massor på MQ utan ärm. ;) kram sofia

2007-03-24 @ 21:16:57
Kommentar från: Carolina

Sofia: Okej då ska jag kolla där, tack! :)

2007-03-25 @ 14:51:13
http://carolinamagnusson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: