Angående det jag skrev innan om anonyma kommentarer..

...så räcker det med att man anger sitt namn för mig så jag vet vem jag ska rikta mig till.



Postat av: SOFIA

Men ja är inaf inte anonym jag skrev iaf "kramar sofia"

Vad arbetade du med innan du blev arbetslös då? Vet du något annat du vill bli?

Hur håller du dig i form? Tok tränar inför sommaren? Eller alltid lika snyggt smal? ;-)


Så Sofia räcker för mig. Du borde för övrigt skaffa dig en blogg, det är hemskt roligt att skriva! :)


Sen tycker jag det är förjävligt (inget jag har upplevt) att de stackarna som verkligen bjuder på sig själva genom sina bloggar i vissa fall får skit för det av anonyma personer. Återigen, inget som hänt mig men man ser ju en del när man "läser runt". Gillar man inte någons blogg så är det bara att sluta läsa.
Men var alltså inte detta jag ville påpeka med det jag skrev tidigare idag... ville bara poängtera att man inte vet vem man ska svara om det inte står något namn. :)


Ps. Sofia: Jag jobbade på ett ställe som heter scandipac... paketerade gratulationskort typ.
I framtiden så vill jag ha en egen liten klädbutik men smådesigners och nya designers... Vill även designa själv men jag kan inte sy så vi får se hur det går med det... har ju köpt en fet bok "hur man syr kläder" så jag hoppas på att det inte är försent att lära gamla hundar att sitta!

Hur jag håller mig i form... Tränar styrketräning 1-3 ggr i veckan, är ute och går varannan-var tredje dag, äter gröt till frukost ;) Förutom detta så äter jag vad jag vill. Älskar chips, godis, läsk och fet mat...
Försöker dock att kompensera detta med lite motion då och då... och lite nyttigare mellanmål ibland som tex gröt, smoothies, frukt osv. Jag älskar mat, blir glad av mat och äter därför det jag känner för... Har man dock den inställningen så måste man röra på sig med jämna mellanrum (om man vill behålla hälsan och vikten)
Tack för komplimangen ;)


Kommentar från: Sofia

Ok, hur gör du med styrketräningen, du ser inte ut ha varken stora armar/ben o.s.v. Genom styrketräning får man stora armar o.s.v. på grund av att det är musklerna som gör allt större. (Antar att du visste de redan), själv är ja rädd för att styrketräna ifall ja får stora armar, lår o.s.v. så hur tränar du? Kör du med TUNGA vikter och få reps, eller LÄTTA vikter och många reps?
Mvh SOFIA

2007-03-16 @ 17:41:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: