Thelma and Louise

Såg denna underbara film för andra gången igår... Är med blandade känslor jag ser den...

Till att börja med så mår jag riktigt bra av filmen, visst de dödar en kille men det nästan rättfärdigar man efter vad han har gjort... Tro nu inte att jag är för mord eller något sådant, men har ni sett filmen så vet ni vad jag menar. 
Sen fortsätter filmen med en roadtrip genom USA där de stöter på diverse folk.
Filmen genomsyras av sk girlpower och man vill bara sätta sig i en bil, ta med sin en kompis, åka och aldrig se tillbaka.
Men efter ett tag så känns allt rätt hopplöst när man inser att det inte funkar så, förr eller senare så kommer verkligheten ikapp och då sjunker modet lite.
Utan att avslöja för mycket så slutar filmen på galet mäktigt sätt... så galet att man mår bra igen. Visst de är lite smått galna men de verkar lyckliga så då blir jag lycklig.


Jag ger filmen: ® ® ® ® ® ® ® ®


image452
Bild


Ur modesynvinkel så bara älskar jag deras kläder!
Visst, jag skulle aldrig sätta på mig sådana jeans, (är lite för kurvig.) Men på dessa damer med instoppade linnen, rufsigt hår, solglasögon och en jävla attityd så är det underbart!


Har du inte sett filmen så bör du göra det, det är defenitivt en "må bra" film.

Kommentar från: Stina

Haha vilken miss. Inte helt okej. Ska ändra så fort jag kan :b

2007-06-03 @ 22:38:49
http://www.stun.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: