Stan igår.

Igår var jag på stan med Caroline. Vi lunchade, shoppade och hälsade på hennes mamma på hennes salong.


Lunchade på Vero. Självklart så blev det en ceasarsallad, med kyckling och räkor denna gång! Mums!


Vit tunika från HM i strlk L (så den blir lite längre) blir perfekt i sommar!


Svart jumpsuit från Cubus. Skön och avslappnad, samtidigt som den går att klä upp med smycken och klackar.


Behålla eller ej?



Chloé inspirerade loafers från Dinsko. Som jag har letat efter dessa... dock i svart, men nått säger mig att dessa kan funka de med. A keeper?



Ballongtopp, även denna i strlk L för att få maximal längd... kan dock ej bestämma mig om jag ska behålla den...

Kommentar från: Elin

Så söt shortsdress!

2007-06-14 @ 15:38:16
http://elinkan.blogg.se
Kommentar från: L

ska nog ta en sväng ner till cubus idag, har letat efter en playsuit länge. :) vad kostade den?

2007-06-18 @ 13:47:23
http://notyoujustme.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: