Mötley crüe, Globen 5/6 -07

Häftigaste jag varit med om! Bland de lyckligaste dagarna i mitt liv...
Bäst var allt, åkte dit med roligt folk för att se världens bästa band! Gud jag är så lycklig! Samt hemskt ledsen för att det är över... har sett fram emot den här dagen så länge... långt innan jag fick veta att de skulle spela här... Och nu är det över! Men jag är positiv och tror att de kommer tillbaka nästa år igen.
Det sämsta var att det inte blev några extranummer samt att de inte körde on with the show.



image457
Jag innan konserten.

image458
Berra efter sminket :D

image459
Hälften av oss, Kim, Z och Silfver.

image460
Z efter sminket.

image462
Grabbarna minus Berra. Silfver, Kim, Min baby och Z.

image463
Baby, Kim, Berra, Silfver och Z.

image464
Arenan börjar fyllas.

image465
Mötley börjar lira.

image467
Mötley lirar Home sweet home, (lägg märke till alla tändare, och detta var precis i början av låten så ungefär lika många tändare till syntes tillslut.)

image468
Explosioner på scen. Detta var under Wild side tror jag... världens ös med eldsprutarmaskiner och smällar.
Klippet ovan måste ses då pyrotekniken var precis som på föreställningen igår... Galet mäktigt...
Försökte hela tiden att fånga effekterna på bild men min mobilkamera tar så lång tid på sig så varenda bild blev precis efter att effekterna börjat avta. Men lyckades nästan fånga en explosion!

Kommentar från: Stina

Fan vad ballt ! Hoppas du hade kul nu. Kom ni in på efterfesten ? Läste på Malin Asklunds blogg att hon var bjuden, tänkte på dig då :(

2007-06-07 @ 09:47:45
http://www.stun.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: