Viking

Efter att ha sett en bild på Elin Kling i ett par Viking retro gummistövlar har jag letat som en galning och äntligen funnit en återförsäljare av dessa. Nämligen denna sida.

450:- går de loss på, Kanske inte sådär jättebilligt... men man måste ju ha ett par gummistövlar..? Samt att dessa är så galet snygga!  Så en beställning gick iväg och jag är hur lycklig som helst! (Av ett par gummistövlar.!?)
         

       image534image535
                          Bild                                                Bild

Kommentar från: Anna

Dom säljer dom där på Obs också, men dom har aldrig funnits i min storlek. Jag har blivit lika arg varejgång.. men sen hittade jag ett par röda med vita prickar på hos skopunkten och dom fick jag gör billigt så jag är glad ändå. Gummistövlar is the shit när det regnar. :D

2007-07-04 @ 12:09:20
http://annimoll.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: