Mötley för hela slanten

Skickade iväg en beställning till cdon i fre och fick paketet idag.
Rätt snabb leverans med tanke på att jag beställde grejerna i fre kväll...
Hur som haver så blev det Mötleygrejer för hela slanten!

Köpte tre cdskivor :

image530 image531 image532
Too fast for love             Theatre of pain            Shout at the devil

...Och en dvd:

 image533
Carnival of sins. Live från -05.

Passa på och köp Mötley skivor nu!
Oldschool skivorna (de jag köpte, girls girls girls och dr feelgood) kostar endast 69:- nu. Sist när jag handlade Girls och Dr feelgood så kostade de 159:- st.
Lite skillnad...
Carnival of sins dvd'n kostade 99:- var sänkt från 169:- så lite rabatt där med...
Kollade på den idag och jag gillar den skarpt. Kolla in ett av mina favoritklipp från den.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: