Bilen

nära håll

...på nära håll. Blir riktigt irriterad över att det ser ut som om att vi kört ut på en jävla äng eller något... blir som stina skrev på sin blogg (www.stun.blogg.se) det ser lixom inte så allvarligt ut. Men det var sjukt brant... och långt ner i backen vi hamnade...  kameran neutraliserar det hela på nått sjukt sätt.. det var nästan klättervarning för att komma upp från stupet.. visserligen så var det nog mindre brant längre ned i backen som på bilden... men ovanför det där så var det illa..
Men åter till stina.. hon skrev att hon nästan önskat att någon skadat sig lite.. typ brytit ett ben eller något... och missförstå inte mig heller, men det hade nog tagits på mer allvar då... är nog därför jag har så svårt att känna någonting.. för alla andra går vidare som om att ingenting hänt... bara vi 4 som satt i bilen vet hur skräckslagna vi var och hur övertygade vi var om att vi skulle dö...
Är så jobbigt när folk inte förstår... å andra sidan så förstår inte jag heller...

Kommentar från: Anna

Fy! snygg bild dock. Tagit den med din mobil? Såfall tar mobilen grymt bra bilder. Nu har jag mejlat den till familjen så alla kan se hur det såg ut. :P Hur mås det idag?

2007-01-09 @ 15:54:02
http://annimoll.blogg.se
Kommentar från: Anna

Jodå, nu är det rätt bra faktiskt. Nu börjar jag bli mitt vanliga jag igen. I måndags kväll och igår morse var jag helt väck. Hur är det själv då?

2007-01-10 @ 11:36:19
http://annimoll.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: