uppehåll

...men inte med kärleken, ty martin är bäst : ) simply the best tom... tänker på honom varje gång jag hör den... för det är så, han är simply the best... better then all the rest liXXOMM :D okej ska föröska sansa mig...

I fredags så var jag på harrys med några arbetskamrater... kvällen började på nöjes med bowling och diverse drinkar :D sen bar det av till harrys. Svinkul... mkt dans osv. Var en snubbe, kostymnisse runt 35 som vägrade förstå att jag inte ville bli bjuden på en drink.. :D
Han bara: vad ska du har för något?
Jag: Vatten
Han: Vill du ha en drink?
Jag: Nej tack jag ska snart åka hem så det räcker med vatten för mig. (han vinkar till sig bartendern som ger mig vatten, sen går han iväg och kommer tillbaka med två drinkar.)
Han: Här jag beställde två kärringdrinkar till oss.
Jag: Nej tack jag orkar verkligen inte... jag ska snart åka.
 Han: Jo kom igen nu
Jag: Nej tack (Han sträcker över båda drinkarna till mig)
Han: Okej men tack så mkt för att jag fått titta på dig, du är så vacker och har förgyllt min kväll.
Så går han iväg och trycker sin sko i sidan på tjejen bredvid mig.. varpå jag rycker till.. Så säger en annan tjej: Det är en komplimang när gör så, det bet yder att hon är en  pärla.

Jaja :D nu kom martin bajbaj

Kommentar från: Anonym

Hallå, ringt dej i två dagar nu. Du svar aldrig eller ringer inte upp.
RING MEJ!

2007-02-06 @ 18:25:35
Kommentar från: Malin

Kanske :P

2007-02-07 @ 18:13:23
http://www.malinlu.blogg.se
Kommentar från: Anonym

du?

2007-02-07 @ 21:18:45
Kommentar från: Madelene

hej! jag fick reda på det för tre dagar sen så allt har gått så snabbt. hur är det med dig? Kram sötis

2007-02-09 @ 12:20:32
http://www.nogg.se/mademusic

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: