söndag

martin ligger och sover i min säng, han ska ju jobba i natt så ingen ide att väcka honom än... :/ drygt :D
Blir nog till att se på lite sex and the city tills han vaknar (alternativt jag väcker honom.)
Igår skulle vi vart ute med Järngänget, (Gärngänget om du frågar anna moll :D ) Men jag orkade verkligen inte, hoppas det var fett kul ändå ;) Nej men hoppas ni hade trevligt... tråkigt att inte få vara med kornelia hennes första gång på nöjes. Aja jag var hemma och såg på melodifestivalen istället... käkade oxfile med vitlökssmör och råstekt potatis, är så sjukt gott!
GIck och la oss vid 11 typ.. så lägger sig martin på min arm och rullar in under min hals... det mysigaste som finns ju! borde kanske vara tvärtom men jag gillar inte att ligga på någons arm :P så jag somnade så gott.

Idag ska jag hämta ut min telefon också. ÄNTLIGEN




Kommentar från: apan

Hjärngänget enligt mig

2007-02-11 @ 10:07:51
Kommentar från: Siriusklacken

Tja ! Fin blogg, kolla gärna in min blogg !

2007-02-11 @ 10:18:48
http://siriusklacken.3w.se
Kommentar från: Anna

Du missade inget igår. Men jag saknade dig som fan.

2007-02-11 @ 12:48:30
http://annimoll.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: