Raj

Gud vad jag har blivit förkyld. Eller kanske allergisk? nyser hela tiden, lätt 20 ggr idag. Sen rinner det i näsan, nu är jag mysig :D

Fick paket från cdon idag, två st mötley crüe skivor (girls girls girls och dr feelgood) och en film: the adventures of Ford Fairline. Alltid lika kul med paket därifrån!

På order från Sofia ;) så kommer jag så småningom lägga upp lite bilder på mina "skönhetsprodukter" etc, men det blir nog imorgon... Martin kommer snart så det lär inte bli så mycket bloggande idag!

Hjälp mig med mitt jackproblem nu då! Alla råd mottages tacksamt!

TJipp


rsgdfh
Bild: http://www.zumablog.com/images/120/Motley1.jpg

Blir smått sugen på att bada faktiskt.

Kommentar från: Anonym

ja längtar tills du lägger upp på ina "skönhetsprodukter"...vad roligt:-)

2007-02-27 @ 22:02:56
Kommentar från: Anna

Jo jag har lite bloggtorka faktiskt.. :P Men det har inte du har jag märkt. Du bloggar mer än någonsin.. Fest snart? Jag är apsugen. :D

2007-02-27 @ 22:54:48
http://annimoll.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: