happy day

Kul dag idag.. hade trevligt  på jobbet, fick sms från expert där de meddelade att jag skulle få en ny ipod, min har varit på "reparation" i fem veckor och nu äntligen så händer det något. Sen när jag kom hem så åkte jag och mamma och shoppade lite, gick in på min nya favoritaffär, second hand butiken i forshaga. Köpte ännu en väska, ett par örhängen och ett halsband. Bilder kommer senare. :)
Köpte även ett glasswienerbröd, men inte på second hand butiken... mamma köpte semlor men det fick vi på jobbet förut så jag unnade mig min favorit som barn... glasswienerbrödet. :D galet gott, dock inte lika gott som jag minns det :/ Well well, Desperate housewifes sen!

glömde: fick paket från hm också :D

Tjipp

Kommentar från: Stina

Ja eller vilken cubus klänning ?
Lämnade tillbaka den färgglada. Den var helt fel när den kom på. Trodde också den skulle vara snygg utan någonting men nej, inte på mig. Men den stickade var perfekt. Halå visa bilder på allt. Vill se ju !

2007-02-20 @ 18:35:42
http://www.stun.blogg.se
Kommentar från: Anna

haha, visst var det kul sagt. :P Jag behövde inte visa leg denna gången heller. Men dremot min kusin Alli och hans tjej. Emelie är 22 och Alli är typ 26 eller nått.. Sjukt. :P Idag ska mor bearbetas så jag får åka på lördag.

2007-02-21 @ 13:36:55
http://annimoll.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: