En ska bort...

   Vs.  

Älskar, älskar! min nyinköpta parkas från monki. Hm trenchen är däremot en klassiker som jag endast köpte just för att den är en klassiker. (I varje garderob bör det finnas en trench!?) Hur som helst så tyckte jag att denna var en riktigt snygg och prisvärd variant av den (återigen) klassiska trenchen ;)
Nu till mitt problem... en ska bort! (tror jag) Känns onödigt att ha två st nya vår/höst jackor när jag redan har vår/höst jackor. Eller det kanske inte är det?

Parkasen lär jag bara använda denna säsong, ev nästa men tveksamt... Hm trenchen kommer ju att hålla sig ett antal år.. (fram tills det århundrade vi slutar bära kläder antagligen) Men måste jag välja en som jag ska gå i just nu så blir det lätt parkasen...

Alltså borde jag välja den jag är mest sugen på?
Eller borde jag investera i en jacka som kommer att hålla i längden istället?
Eller ska jag behålla båda kanske?

Dagens I-landsproblem... :D

Kommentar från: Stina

Åh har du köpt parkasen ! Fan kolla på den idag och blev så sugen ! Behåll den, okej för att trenchen kanske är mer tidlös men ärligt, du kommer inte hitta den parkasen igen !

2007-02-27 @ 18:09:04
http://www.stun.blogg.se
Kommentar från: sofia

ja håller med stina ja. parkasen är ljuvlig:)

2007-02-27 @ 22:01:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: