Utmanad

Jag har blivit utmanada av Tove .
Regler:
Bloggaren skriver 8 fakta/vanor om sig själv.
Den som blir utmanad skriver ett eget blogginlägg om sina 8 fakta/vanor.
I slutet av inlägget skriver du 8 personer.

♥ Jag älskar second hand.
♥ Jag älskar mode och hämtar inspiration från diverse bloggar och folk på stan.
♥ Jag är hemligt(?) kär i Nikki Sixx
♥ Jag har alltid känt att jag är född i fel... LAND. Alltid haft en förkärlek till USA och vill så småningom flytta dit.
♥ Jag kan inte och kommer aldrig lära mig att dosera spaghetti. När jag ska koka spaghetti åt 4 pers så blir det alltid spaghetti för ett helt fotbollslag.
♥ Jag älskar strumpbyxor och tights och tycker att svarta strumpbyxor är det sexigaste en tjej kan ha på sig.
♥Jag kan börja gråta (eller inte gråta, men bli tårögd) pga att en låt är så mäktig, den behöver inte alls vara "sorglig" utan räcker med att jag tycker att den är häftig. Tex Kiss me deadly med Lita ford. Höj volymen!
♥ Jag äter fiberberikad havregrynsgröt med krossat linfrö, 95% av mina frukostar.

Färdig! Jag utmanar: Stina, Madelene, Malin, Anna, Kornelia, Jenny, Michaela, Caroline.
    

Kommentar från: Madelene

carolina, jag orkar inte med sån därutmanings skit :P Ses sen. Hej!

2007-08-25 @ 16:19:00
http://mademusic.blogg.se
Kommentar från: Stina

Haha nu harjag gjort det, men jag kunde inte utmana åtta andra, du hade ju tagit alla ! Yes, jag kommer förbi ett tag. Är pank och ska dessutom jobb 7 imorn bitti så utgång blir det inte för min del.

2007-08-25 @ 16:45:29
http://www.stun.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: