Paketleverans från HM


Silvriga ballerinas som till min förvåning faktiskt passade, dock så syns tårna igenom så blir nog retur på dessa sötisar. Beställde dem även i svart men det var lika illa med tårna där. 


Svarta shorts som tyvärr var lite väl små så jag ska beställa en storlek större... Gul t-shirt som jag inte beställt. Beställde däremot en gul t-shirt i samma modell som t-shirten under.


Vit lång t-shirt, skön men dock lite väl genomskinlig... Oklart ännu om den går tillbaka eller behålls.


Hallonröda mjukisshorts, störsköna och behålls antagligen. Perfekta till stranden!
Vit t-shirt söt och billig så den behålls, kom i två pack så jag tog även en svart.

Kommentar från: Jonna

fina saker!:)

2007-04-28 @ 23:42:40
http://jonnasplace.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: