Grease

Var på grease igår. Skoj!
Dock så är man ju så insatt i hur filmen Grease har tolkat manuset så när denna musikal tolkade manuset på sitt sätt så blev man typ arg: "-Men vad är det där för jävla scen, den är ju inte med... i filmen.." :D
Sen så kom vissa scener i en helt annan ordning är man är van så man blev lite förvirrad.
Eftersom att jag älskar filmen, och filmen är grease för mig, så måste jag säga att jag var lite besviken. Eller nej egentligen inte för det var skitbra!

Mindre skoj var att jag och malin inte kunde komma hem på annat sätt än nattbussen så från 23.15-01.00 satt vi på Mcdonalds. Tiden gick rätt fort ändå.. vi satt och läste och kollade på folk! Kände mig som 14 igen :D så kvällen slutade rätt väl ändå.

image345


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: