Gåva

Med senaste nummret av VR så följde det med en kupong på en gratis Nivea tinted moisture cream. Denna kunde hämtas ut på JC och jag gjorde alltså detta.
Måste säga att färgade dagcremer är väldigt underskattat, (iaf av mig) men det har nu ändrats.
Denna gav en liten solbränd look (inte för mycket och inte för lite) samtidigt som den återfuktar huden. Perfekt om man känner sig lite småblek men inte vill använda brun utan sol av någon anledning... Inte världens bästa fuktcreme kanske så om man har väldigt torr hy så rekomenderar jag att man smörjer in sig med sin vanliga dagcreme innan. Var även sparsam med doseringen av denna, man blir lätt orange.
Trots detta så gillar jag denna produkt!

Så hämta ut den med en VR kupong eller köp den i butik vet ja!


image300


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: