Dagen

Började skit.
Satte mig vid datorn 08.50 för att vara beredd när Mötley biljetterna släpptes kl 09.00. Pratar med Martin i tlfn och vi bestämmer att han ska boka dem eftersom att det är hans kompisar som ska med så han får ligga ute med deras pengar.
Kl 09.01 går det att börja boka, Martin gör detta men man måste ju vara medlem så vi fixar det och hamnar i en kö på 15 min.
Scalateatern som man annars kan boka igenom öppnade inte förens kl 10 stod det men jag tänkte ändå att man kanske kunde ringa dem och boka via tlfn och det gick så jag ringde upp Martin som fick ringa dit.
Kl 09.05 Ringer Martin tillbaka till mig och säger att biljetterna är slut men att det fanns sittplatser kvar (vi hade tänkt att stå, så mycket häftigare) Så efter många om och men... så bestämde vi oss för att ta sittplatser ändå, och vill inte hans kompisar ha det så är det deras problem... vad gör man liksom när biljetterna tar slut så fort?
Så nu har vi 6 st sittplatser i den näst bästa sektionen (röda). Känns lite sådär men jag får ju fortfarande se Mötley!
Kl 09.15 ringde Martin tillbaka till mig och säger att alla biljetter är slut. När jag kollade nu så finns det endast ett fåtal platser på en sektion tio mil från scenen... tror att de lagt in dem senare för den sektionen fanns inte först när vi bokade. Där går det ju inte att sitta? stackarna kommer inte att se nått alls.

Haha titta på blocket nu.. 1000:- säljer de ståplatsbiljetter för... 375:- kostade de på ticnet. Jävla lurendrejare som köper upp en massa och säljer vidare dyrt.

Kommentar från: Anonym

jag känner en som säljer biljetter. så jag får inga problem. tur det. så det blir stå plats för mig! hatar de som köper upp biljetterna och säljer dyrare, vilka svin.. men vad kul att du fick biljett:)

hadet fint. kram sofia

2007-04-10 @ 17:21:52
Kommentar från: Carolina

Åh gött för dig! :) vad säljer han dem för? :D

2007-04-10 @ 18:30:14
http://carolinamagnusson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: