Veckan som gått

Ojojoj, denna vecka har varit galet ovanlig. SOm jag tidigare nämnde så jobbar jag numera heltid (mån-fre) på Scandipac. Så uppgång har blivit vid 05.30 för att sedan åka iväg kl 06.30.. normalt sett så brukade jag sova tills 11 kanske. Gör mitt jobb där, vilket innebär att packa kort. FÖrsta dagen var hemskt tråkig.. stod ute i ett rum i 8 tim och buntade kort... Men med dagarna så utvecklades mitt jobb till att bevaka maskiner och dylikt... inte något jag trodde att jag skulle jobba inom.. :D men det visade sig vara riktigt roligt och mina arbetskamrater är så sköna... typ familjetyperna.. medelåldern ligger nog på 35. Tjänar inte heller storkovan... runt 80/tim men eftersom jag trivs så förbannat bra så är det lättförtjänta pengar!

Annars så lever jag på... jag och martin firade 21 mån i torsdags... blev inte så mkt firande då båda glömde bort det... brukar bli så nuförtiden :D haha känns inte så viktigt längre... men i början då firade vi varje månad med att ge varandra presenter eller gå ut och äta. Stackars Martin förresten... han har fått en slipsak i benet på jobbet så han fick sy 6 stygn :O kan knappt gå stackarn...

Åh i torsdags var det förövrigt en väldigt efterlängtad dag.. Laredoute hade mellan kl 19.00-19.30 halva priset på alla artiklar... Blev endel beställt. Har sedan typ 2 veckor spanat in exakt allt jag ville ha och i torsdags så klickade jag hem det. Beställde bla 4 par skor, 2 stickade klänningar, en Sonia Rykiel halsduk, underkläder och en massa linnen etc till ett värde av 6000:- men med min rabatt så slutade hela kalaset på 3000:- Är så nöjd... 4 par skor plus en massa kläder för 3000:- är inte fy skam.

Fick även mina skor från skopunkten under veckan... de var skitfina.. dock så var de i minsta laget... men eftersom de var gratis (tag 3 betala för 2) så behöll jag dem.. ska gå till skomakaren och fixa så de blir större... det gjorde caroline med ett par skor så det ska funka.. :D

Helgen spenderade jag med martin och hans familj samt släktingar typ... Hans mamma fyller 50 år imorgon så det var kalas i helgen... God mat, trevligt folk etc... helkul :)

Lite av det jag beställde från LR. :)


PumpsShortsSkorStickad klänning


Bilder: www.laredoute.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: