Tors

Idag så ska jag och Martin göra staden. :) SKa köpa ögonskugga och concealer från makeup store... funderar även på att köpa hårfärg. Har lovat mig själv att jag ska färga håret på salong denna gång då det känns som om att det sliter mindre... men jag har fan inte råd har jag kommit på... inte om mina nära och kära ska få några julklappar i år :D Men sliter det mer att färga håret hemma än hos frisör, någon som vet det? (ska bli honungsblond med lite ljusa slingor i) Gör jag det hemma så går det ju kanske på en fjärdedel av summan som en frisör skulle ta.


Topmodel var galet igår... jag har ogillat Gina sedan starten, hon var så nervös och jobbig... men fan vad synd det var om henne när Janic sa till henne, -Zip it bitch, youre dead in my book!
Stackarn... Elaka Jade som bråkar med henne.

Gah, vill färga håret nu... har nog världens fulaste hårfärg, urtvättad rödbrun :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: