svart eller vitt

När jag får lön så ska jag färga håret hos frissan, nu är det bestämt. Har ju fått ett nytt jobb nu ska jobba mån-fre 07.00-16.00 så nu kan jag kosta på mig färgning hos frisören.  Kan dock inte bestämma mig för vilken färg jag ska färga till... så de som vill får gärna råda mig i denna fråga ;) laddade upp två bilder som föreställer mig med en fet utväxt och blonda toppar ;D och en bild med vanligt brunt hår. Är typ dessa färger jag väljer mellan... möjligtvis lite mörkare brun än den på bilden.. men typ den blonda om jag ska bli blond. Gör din röst hörd vet ja, oavsett om jag känner dig eller inte. :)
Tacksam för svar :D

Ljushårig:

Ljus

Mörkhårig:

Mörk

Med på bilderna är Kornelia-clementinapan och anna ;D

Kommentar från: Anna

Jag tycker blond!! Och var har du fått för jobb kissen?

2006-10-23 @ 19:29:02
http://annimoll.blogg.se
Kommentar från: Veronica

Hm, jag som trodde att jag var helt säker på att jag skulle svara brunett, men efter jag sett båda bilderna blev jag kluven... men jag tror jag håller med Anna; blond. (Blondiner har roligare, det vet du väl =P)

2006-10-23 @ 20:41:10
http://veroniiicaa.blogg.se
Kommentar från: jeeeenny äääsplund

brown helt klart:) im numera brown;)

2006-10-24 @ 21:10:56
Kommentar från: Anna

Yes jag tycker blondie. :P Aha, fan va kul! Så du jobbar liksom och sliter nu. nja, skolan är så där. Helst av allt skulle jag vilja hoppa av, för jag har tappat lusten, orken och motiavtionen men jag ska kämpa på. Vet liksom inte vad jag ska göra annars och jag trivs ju i klassen och så.. men det är rätt kämpigt just nu.. hoppas att det kommer att kännas bättre snart.. Dessutom vill ja ju med till Israel. :P haha.

2006-10-26 @ 10:42:52
http://annimoll.blogg.se
Kommentar från: Mickan

Hej Carro. Det är bra i Örebro, på onsdag ska jag flytta till studentkorridor. Spännande. Ligger jättenära universitetet. Är hemma i Karlstad nu tills på tisdag. Är allt bra med dig? Mja, jag vet inte hur det är med mig och Chrille om jag ska va ärlig. Vi (läs han) har tagit en paus. Träffades för två helger sedan och då var det jättebra men nu... Jaa, jag vet inte. Vill inte berätta så ingående om det här i bloggen. Men kanske på msn eller nåt. :) Ha det fint! Kram

2006-10-26 @ 18:12:26
http://angel-like.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: