Slappa dagar

Kom hem från sthlm i söndags, vart en riktigt rolig tripp! blev inte så mkt shopping som jag hoppats på men det gör inget... var ändå pank typ :) träffade massa släktingar till martin.. alla hans släktingar är så trevliga så det var fett nice q:)

Nu så har jag precis blivit av med martin... till min besvikelse. För några timmar sedan så ville jag att han skulle åka hem men nu ville jag att han skulle stanna.. han är så mysig efter att vi har bråkat. Min lilla musse :)

Annars händer inte mycket... ska städa lite nu tror jag.. sedan blir det sex and the city ;D
Jobba i helgen också, även jobba fredag.. skönt emd lite pengar. Idolnight hos millivanilli på fredag med, det ser jag fram emot.


tjipp


Musse

Min musse


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: