Quiltad väska

väskor

Bild: http://barcelona.campusanuncios.com/picanuncio/venta/venta233309011.jpg


Blev inga skor idag... de fanns inte i min storlek... får leta efter dem i sthlm imorgon.
...Istället så köpte jag en quiltad väska med kedjehandtag ifrån lindex. Kom hem och visade mamma,
"oj vad chanel! utbrister hon" varpå jag håller med men påpekar att det är lite mer MJ över den...
När jag sedan letar efter en bild som ungefär stämmer överrens med hur min väska ser ut, (då lindex inte hade någon) så hittade jag bilden ovan. Den längst upp till höger ser precis ut som min väska, och det råkar vara en MJ, känner mig grymt glad över mitt senast inköp då den endast kostade 349:- och är på pricken lik en Marc Jacobs väska :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: