Oh happy day

Shit bästa dagen på länge... som bekant så beställde jag sex and the city shoeboxen igår, idag damp den ner i brevlådan. :D kan inte bestämma mig om jag ska öppna den och dra ett maraton eller om jag ska be mamma köpa den åt mig och ge mig den i julklapp... ska jobba ikväll så idag blir det ändå inget maraton. Fick även nya nummret av elle med posten idag, kan inte bli bättre!
boxen var skitliten... :) trodde den skulle vara som en skolåda typ.. men den är lika stor som ett dvdfodral då fodralen är staplade på varandra... jag trodde att de skulle stå bredvid varandra, men whatever 18 disc sex and the city kan aldrig gå fel hur de än placeras!

Kommentar från: Anthonylejla

nice site keep it up ok

2008-10-30 @ 11:17:38
http://anthonylejla.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: