Hemma

Dagen började på jobbet men sedan blev jag så sjukt dålig så jag var tvungen att åka hem. Hade bestämt mig för att stanna då det känns lite b att gå hem från jobbet pga av mensvärk... Men jag kunde knappt stå upp och jag var tydligen likblek enligt erika.. så hon övertalade mig att ge mig skjuts hem. Erika är världens snällaste.. började med att hon körde hem mig till martin igår efter jobbet (hon bor också på hammarö) sedan kom hon och hämtade mig imorse och körde mig till jobbet.. Så nu förut så körde hon även hem mig till forshaga.. Varpå jag tackade så hemskt mkt.. bla för att det går så dåligt med bussar så jag hade fått sitta och vänta på bussen typ en timma. Erica: ALdrig att jag låtit dig ta bussen hem när du mår så dåligt.. så då stack hon från jobbet för att skjutsa hem mig. Gillar min nyfunne vän :)

Åh nu har mitt paket från laredoute kommit också... har inte riktigt fattat än att jag beställde så mycket tror ja. Behåller jag allt jag skickat efter så har jag typ en helt hel ny basgarderob. oh my

Kommentar från: Veronica

Usch, mensvärk är ingen höjdare. Jag lider verkligen med dig. Hoppas du mår bättre snart och vilken tur att du har så snälla arbetskamrater hörru :) KRAM

2006-11-08 @ 14:13:30
http://veroniiicaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: