Fars dag

Köpte en cdskiva till min pappa dagen till ära.. BWO, hans stora idoler ;D

Helgen har varit lugn... ingen som hörde av sig om molls inn så jag antar att det inte blev något?
Är iofs sällan någon hör av sig till mig nuförtiden... undrar varför? Madde frågade däremot om jag ville med ut igår, hon hade fribiljetter... lovade att ringa henne men glömde det, fy på mig :$ sry madde.
Kul att hon frågade iaf.

JObba imorgon, ser fram emot det som fan... erika, jag, tina och caroline är värsta gänget.. haha :D nadja är med på ett hörn också..

Nu blir det till att dra och träna. TJIPP!

Kommentar från: Anna

Näe det blev inget. Jag tänkte höra av mig och berätta det men sen glömde jag bort. Jag orkade inte, var så jävla trött efter Stockholm och nej jag glömde hälsa Ebba. Förlåt ;)

2006-11-13 @ 12:11:13
http://annimoll.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: