olala

Sitter här och försöker lägga in musik på min nyinköpta ipod, det är lite sådär :D förstår inte riktigt hur man ska göra... jag kör nog med n´ått oldschool dret för att få in musiken för så här lång tid ska det väl ändå inte ta att få in låtarna.. aja orkar ej förklara mer.

Igår fick jag min julklapp av martin.. anledningen till att jag fick den så tidigt var att det var pälsen till min dunjacka. Av någon anledning så såldes pälsarna separat för 500:- så nu är jackan uppe i 4300:- och jag ska behålla den ;D
Igår så var jag även på åhlensklubb kvällen.. där inhandlades det julkappar och smink till mig... köpte en biotherm foundation och en lancôme mascara.

Idag slutade Caroline och Erika på jobbet... det är ju också lite sådär... men jag är glad att jag får lön en vecka till iaf.. behöver det verkligen!

ÄNTLIGEN HELG ALLESAMMANS!!!!!!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: