Boomerang

Ojojoj, aldrig spenderat så mycket pengar på en enda dag som jag gjort idag!
Gick in på boomerang en sväng... hittade en dunjacka som var så sjukt snygg... väl på så var den ännu sn yggare. Priset var lite sådär så jag kunde inte bestämma mig... lade undan den och gick och käkade på BK. Kom tillbaka till Boomerang och bestämde mig att köpa den. 3799:- gick kalaset på... det värsta är att det känns skit bra.. brukar må dåligt när jag köpt nått så dyrt men är typ i sjunde himmelen nu... hur fet som helst är den och sjukt varm.. det snyggaste är nog skinndetaljerna som är som knäppningar över dragkedjan. Ska försöka lägga upp en bild på den så småningom.
Köpte även rosa spetsunderkläder på gina tricot ;D och ett rött läppglans eller vad det var från GT skitsnygg färg!

Nu blire städa.

Kommentar från: Malin

Skrev det för att det var de som kommenterade, du är också guld värd :)

2006-12-10 @ 11:44:00
http://www.malinlu.blogg.se
Kommentar från: Anna

Jag anser inte att vi bråkar, men det kanske du gör. men då ser vi olika på saker och ting. andeldningen till att jag inte har svarat dig förän nu är för att först visste jag inte ens vad jag skulle svara. För mig var det liksom inte en sån stor grej. Jag vet inte ens varför jag inte ville att du skulle veta. men det känndes konstigt att säga nått, det känndes som att det var din mark jag var inne och trampade på. det låter säkert sjukt men det var faktiskt så det känndes. det var liksom aldrig riktigt tillfälle att säga det heller.. sen att jag inte ville att malin skulle säga det till dig var ju mest menat under den kvällen, eftersom ja tyckte att det känndes konstigt... ang. det här och de andra "incidenterna" får jag väl skylla lite på alkoholen. jag tycker inte själv att det är en bra ursäkt men man gör saker som man inte riktigt förstår varför på fyllan..
anledning två till att jag inte svarat tidigare är för att jag har hoppats att du skulle komma in på msn så vi kunde prata om det. Jag skulle adlrig, aldrig skriva det som en kommentar i någonsblogg. det är så himla utelämnande och känns nästan lite töntigt liksom. kan väl skicka ett sms, skriva ett mejl, skriva på efterfesten eller vad tusan som helst. Ringa jag vet inte.. jag vet inte ens om jag skulle bry mig om en sån där sak, om jag själv inte var intresserad av killen. vilket jag i detta fallet utgår från att du inte är i och med att du har pojkvän. men även här kanske vi ser på saken olika.hoppas att du iaf har fått lite klarhet i vad jag tycker och står nånstans. jag fortsätter gärna disskusionen någonannanstans. men inte som kommentarer i bloggen.

2006-12-12 @ 18:15:58
http://annimoll.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: