Turkiet

Imorgon ska jag och malin åka till turkiet... eller ska vi deT? kan verkligen inte bestämma oss. Eftersom vin inte har något avbeställningsskydd så är det ju lite surt... men men mitt liv är värt mer än 2100:- ;)
Jävla helvetes resia som inte informerade oss om läget i turkiet när vi bokade.. och jävla ud (utrikesdepartementet) som säger:

UD: Vi avråder inte folk från att resa till turkiet.
Jag: Nehej varför då?
UD: Nej vi gör inte det bara.
Jag: Okej så ni anser alltså inte att det finns något hot?
UD: Nej det sa jag aldrig... men vi avråder inte ändå.
Jag: Okej men eftersom de har gått från att bomba marmaris till antalya så kanske de fortsätter med alanya...? (dit vi ska någonstans)
UD: Ja det är möjligt.
Jag: Men ni avråder alltså inte folk från att åka dit?
UD: Vi vet ju inte sånt i förväg... det kan hända. Det är ert beslut.
Jag: Nej jag vet inte heller sånt i förväg. Tack så mycket hej då.

Kommentar från: Anna

Självklart. Om jag inte är upptagen!

2006-08-29 @ 15:49:28
http://annimoll.blogg.se
Kommentar från: Malin

Korfu i morn :D

2006-08-29 @ 21:28:58
http://www.malinlu.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: