Höst...

Var på "intervju" på BK idag... gick bra ända tills jag fick reda på att körkort i princip var ett krav. De sökte helgjobbare som kan sluta kl 04.00 och kl 06.00 eftersom det inte går så mkt bussar så var körkort därför ett krav om man inte fixade sig hem på annat sätt då såklart. Det gör inte jag... inte varje gång så nått jobb på BK blir det ej för min del.. men för er med körkort, sök! ganska kass lön iofs.. 77 + 17 i O.b. Åh jag blir galen.. kul att sluta jobba kl 06.00 söndag morgon... men som sagt, nu blev det ju inget för mig!

Var på stan efter det.. köpte en vit t-shirt på sisters... och ett grått linne på HM. Käkade lunch på kebabhouse, nog sista gången jag gör det nu... fick mer lök än kyckling i min pastasås... "OK" men det var gott ändå iofs. Gud vad trött jag är på all rea som är överallt... vill att alla butiker ska fyllas med enbart höstkläder nu... rean har pågått så länge. Måste hitta mig ett par snygga ankelboots snart... har hittat ett par på scorett för 1300:- de är så snygga... men känns lite maffigt med ännu ett par stövlar för över 1000 lappen.. köpte ju ett par bruna förra vintern för 1400:- de är iofs tidslösa så det kommer jag nog kunna ha ett bra tag framöver.. ankelbootsen däremot vet jag inte hur länge de håller i modet.. var ju inne förra året och detta året nådde det sverige.. jaja just nu så tycker jag att det är skitsnyggt med ankelboots så vafan.. får ställa dem i garderoben i tio år så är de inne sen igen. ;D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: