bakis

Åh festen igår var så lyckad :D svinkul verkligen! kul folk och skön stämning... kunde inte vart mkt bättre, enda minuset är dagens bakfylla. Men det var det nog värt när jag tänker efter... Som vanligt när jag druckigt så vaknar jag tidigt nästa morgon och är skit törstig... inte så konstigt iofs, men jag mår ganska bra sen går jag och lägger mig igen. När jag vaknar några timmar senare så mår jag alltid piss. Drack inte så mycket igår heller, men ska börja dricka mindre ändå tror jag... det är sjukt att jämt vara så bakis. Gick och la mig igen kl 14 idag och sov till typ 17... ingen höjdare att sova mitt på dagen men jag var så sliten. :D Jaja hoppas det blir mer sådana fester i framtiden!


Kommentar från: Anna

Bajs att ja missade festen alltså :(

2006-08-28 @ 12:20:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: