Ombre

På tisdag ska jag klippa och färga håret. Eller Johanna ska, på mig. Känner mig för mörk i håret nu och vill därför ha lite ljusa slingor... Är så himla sugen på sk Ombrefärgning, mörkare i botten och ljusare i längderna. Har alltid eftersträvat det här men så småningom så känner man sig ju så "lortig" "-hej jag har inte råd att färga min utväxt-lortig" Jag är ju så mörk i hårbotten och med allt för ljusa längder så blir det helt enkelt inte snyggt. Denna gång ska jag inte bli så ljus i längderna, utan satsa mer på något sånt här:



Bild


Men jag vet inte, vill inte bli för varm i håret heller, de två översta är helt klart favoriter. Ska se vad min frisör säger, kanske får ta det i steg...
Tjejen på bilden nedan, hon längst till höger med blågrå t-shirt, så snygg!


Bild

Kommentar från: Sandra

Det där är supersnyggt!! Jag själv vill göra något liknande :)

2011-03-02 @ 21:45:24
http://www.sandraasp.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: